Tickets

De makkelijkste manier om kaarten te kopen is via de “Bestel Tickets” link die bij elk evenement in de agenda wordt weergegeven. Wanneer je klikt op de link word je doorgeleid naar de Tickermaster pagina van het desbetreffende evenement. Je kunt nu een account creëren. Volg de simpele stappen door het proces en bestel een kaartje. De kaarten kun je terugvinden in je mailbox. Print ze uit en neem ze mee naar het evenement. Geen printer? Geen nood: tickets kunnen ook op mobiele telefoons gescand worden!

De servicekosten bij Ticketmaser zijn €1,50 per ticket, inclusief betalingskosten.

Voor vragen over tickets, betalingen of je bestelling, kun je contact opnemen met Ticketmaster Customer Service of P60.

Fysieke verkooppunten

Liever niet online tickets kopen? Geen probleem. Je kunt een kaartje kopen bij onze voorverkoop adressen: de P60 avond-kassa, alle Primera-winkels en Breaxx op Amstelveen Busstation. De avond-kassa van P60 is geopend op de volgende tijdstippen:

  • Dinsdag: 19:30 - 00:00 
  • Woensdag: 19:30 - 00:00
  • Donderdag: 17:30 - 01:00
  • Vrijdag: 17:30 - 02:00
  • Zaterdag: 17:30 - 02:00

De servicekosten bij Breaxx zijn € 1,50 per ticket. De servicekosten bij Primera zijn afhankelijk van de ticketprijs.


Podium Cadeaukaart
De Podium Cadeaukaart kan worden ingeleverd bij ons en niet meer alleen op concertavonden aan de kassa. Deze kan vanaf nu ook worden ingeleverd door telefonisch contact met ons op te nemen of een e-mail te sturen naar info@P60.nl. In de e-mail vragen wij om aan te geven om welk concert het gaat, de datum, hoeveel tickets je nodig hebt, op welke naam ze moeten komen te staan en het nummer van de Podium Cadeaukaart om de betaling online uit te voeren. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen en de bestelling bevestigen. De tickets leggen wij klaar bij de kassa op de avond van het concert.

 

Event verzet?
Als een evenement wordt verzet, hoef je in principe niets te doen. Reeds gekochte tickets en een eventuele lidmaatschap blijven gewoon geldig voor de nieuwe datum. Ben je verhinderd op de nieuwe datum, dan kun je restitutie aanvragen tot een dag voor de nieuwe datum van het programma (tenzij anders aangegeven). Restitutie aanvragen doe je zo: 
Heb je je kaarten via Ticketmaster gekocht, klik dan hier of neem contact op via 0900 - 300 1250. Heb je je kaarten via Primera of onze avondkassa gekocht, neem dan contact op met P60.

Event afgelast?
In geval van algehele en definitieve afgelasting worden online gekochte tickets automatisch teruggestort. Heb je je tickets gekocht bij Ticketmaster? Dan hoef je in principe niets te doen en ontvang je hier een mail over. Tevens is het mogelijk om hier restitutie aan te vragen. Heb je je tickets bij Paylogic gekocht? Dan ontvangen we graag een mail met je persoonlijke gegevens, inclusief IBAN-nummer en het mailadres waar de aankoop mee is gedaan, op mailadres publiciteit@p60.nl. Het bedrag wordt dan zo snel mogelijk terug gestort.

Heb je je kaarten via Primera of onze avondkassa gekocht, neem dan contact op met P60 (020-345 3445 / info@p60.nl)

De servicekosten worden in geen van de gevallen gerestitueerd.

Event cancelled or rescheduled?
When an event gets rescheduled, no action is needed. Tickets you bought will be valid for the new date of the event. If the new date does not fit your schedule, you can apply for a refund
. This is how: Did you buy your tickets through Ticketmaster, please read this or contact Ticketmaster at 0900 - 300 1250. 

In case of complete and definitive cancellation of the event, tickets bought online will be refunded and automatically transferred to your bank account. If you have a hard copy ticket, you can also apply for a refund as described above.

In both cases the service costs will not be refunded.

Contact

Telefoon: +31 20 3453445
Fax: +31 20 3453446
E-mail: info@p60.nl

Bezoekadres:
Stadsplein 100a 
1181 ZM Amstelveen

Media Links