faq

faq

Waar kan ik tickets kopen?

Bij ons kan je online tickets kopen via www.P60.nl en www.ticketmaster.nl. Liever niet online tickets kopen? Geen probleem. Je kunt ook een kaartje kopen bij de P60 avond-kassa. 

Andere sites en locaties dan bovenstaande zijn dus GEEN officiële P60 voorverkooppunten. Kaarten voor concerten en clubavonden in P60 kosten nooit meer dan de voorverkoop/deurprijs vermeld op de P60 website en eventuele servicekosten die daar bij komen.

 

Hoe kan ik betalen aan de bar tijdens concerten en clubavonden ?

P60 is vanaf heden pin-only! De munten zijn helemaal verdwenen, je kunt drankjes snel bestellen en betalen aan de bar. Onverhoopt geen pinpas bij je? Dan is het mogelijk om een waardekaart te kopen bij de kassa (€ 10, € 20 of €  50). We vragen € 1,- borg voor de kaart en aan het eind van je bezoek kun je de kaart weer inleveren en het tegoed wat er opstaat terugkrijgen. De kaart blijft uiteraard ook geldig voor een volgend event.

 

Kan ik mijn spullen opbergen in de garderobe?

De garderobe is gemoderniseerd. Er staan nu lockers op de oude vertrouwde plek van de garderobe. Het gebruik van een locker kost € 2,-, er passen ca 2 jassen in een locker. Wel even scherp zijn als je je jas in de locker doet,  eenmaal geopend, betekent opnieuw een munt in de locker doen.

Coins voor in de locker kun je pinnen in de garderobe. De afmetingen van een locker zijn 20cmx30cm en 35 cm diep.

Is het mogelijk om in P60 Café met munten te betalen?

Dat kan zeker! In heel P60 kan je betalen met de P60 consumptie munten. In tegenstelling tot de concertzaal, is het mogelijk om in het P60 Café ook met cash of pin te betalen.

Iets verloren in P60?

Gevonden voorwerpen worden bewaard op het kantoor van P60. Je kunt van maandag tot en met vrijdag contact opnemen met het kantoorpersoneel tussen 10:00 en 18:00 uur. Op zaterdag zijn wij van 18:00 tot 2:00 uur bereikbaar.

Is er Wifi aanwezig?

Het pand is volledig voorzien van goedwerkende WIFI. De inloggegevens hangen bij de barren in het pand. Kan je ze niet vinden? Vraag het gerust aan een medewerker.

Hoe gaat P60 om met geluid en gehoorbescherming?

Het geluid bij concerten kan heel luid zijn en gehoorbeschadiging veroorzaken. Als supporter van de de campagne I Love My Ears raden wij iedereen dus aan om gehoorbescherming mee te nemen en te gebruiken tijdens de shows en clubavonden!

Heb je ze niet mee of heb je geen eigen oordoppen? Dan kun je voor €3 nieuwe gehoorbescherming kopen bij de automaat in de suite.

Zijn er zitplaatsen in P60?

P60 hanteert tijdens concerten normaal gesproken alleen staanplaatsen, tenzij dit anders aangegeven staat. Voor mensen die slecht ter been of vanwege medische redenen een zitplaats nodig zijn, bieden wij de mogelijkheid om een zitplaats aan te vragen. Graag horen wij dit tijdig, maar tenminste 24 uur voor aanvang van de show. Dit kan telefonisch (020-345 3445) tijdens kantooruren (10:00 - 18:00) of via de mail: publiciteit@p60.nl. 

Geef hier je naam door, de show die je gaat bezoeken en het aantal zitplaatsen dat je nodig hebt. Een reservering voor een zitplaats geeft je geen toegang tot het concert, vergeet dus niet tickets voor de show te kopen!

Let op! Tijdens uitverkochte of drukbezochte shows kunnen wij voor zitplaatsen helaas geen zicht op het podium garanderen.

 

Is P60 rolstoeltoegankelijk?

Het gebouw van P60 is rolstoelvriendelijk via de twee liften zijn nagenoeg alle ruimtes prima bereikbaar. Laat ons wel van te voren even weten dat je komt! Dit kan op dezelfde manier als het reserveren van een zitplaats. Dan zorgen wij ervoor dat je wordt begeleid naar de zaal.

Hoe meld ik een vraag/opmerking/klacht?

Heb je een klacht/ opmerking of vraag tijdens het concertbezoek? Benader gerust een medewerker. Heb je een klacht/opmerking of vraag buiten een programma om? Stuur een mail met de details naar info@p60.nl. We zullen binnen vijf werkdagen responderen.

Is het toegestaan om foto en/of videoapparatuur mee te nemen?

Bezoekers mogen een kleine camera zonder verwisselbare lens mee nemen naar een concert. Alleen geaccrediteerde persfotografen mogen professionele camera’s meenemen. Andere opnameapparatuur, camera’s met afneembare lens zijn niet toegestaan .

Toch fotograferen in P60? Meld je aan als vrijwillige huisfotograaf via publiciteit@p60.nl

Zijn er vacatures bij P60 waar ik op kan reageren?

Zodra er vacatures voor betaalde functies zijn, komen deze prominent op de homepage van de P60 website te staan. Wel zijn er elk half jaar zijn stagevacatures (Marketing & Publiciteit en Productie & Programmering), meer informatie daarover vind je hier. Ook zijn we altijd op zoek naar horeca- en techniek vrijwilligers om ons gezellige superheldenteam te versterken! Kijk hier voor meer informatie.

Is er een minimumleeftijd?

Wij hanteren alleen een minimum leeftijd bij evenementen waar het aangegeven staat op de programmapagina. Voor alle andere evenementen vinden we het de verantwoordelijkheid van de ouder om te oordelen of een kind naar een concert mag of niet. Wel hanteren we de regel dat bezoekers die jonger dan 14 jaar zijn, alleen naar binnen mogen onder begeleiding van een volwassene (18+). In P60 schenken we geen alcohol aan mensen jonger dan 18. We controleren de leeftijd aan de deur en bij twijfel wordt er om ID gevraagd. Dus zorg dat je die bij je hebt!

De minimum leeftijd voor het café is 16 jaar.

Zijn er parkeerplaatsen rondom P60?

Liever met de auto? Naast P60 is de parkeergarage Q-park Stadsplein. Hier kun je 24/7 in- en uitrijden.

Is P60 makkelijk te bereiken met het OV?

P60 ligt naast  het Amstelveen Busstation (nog geen minuut lopen). Hier zijn verschillende buslijnen naar Amsterdam Centrum, Amsterdam Bijlmer Arena, Amsterdam Zuid, Schiphol, Uithoorn, Mijdrecht, Kudelstaart. Aalsmeer, Hoofddorp en Haarlem.
Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op de 9292!

 

Wanneer is de avondkassa geopend?

De avond-kassa van P60 is tijdens de openingstijden van het P60 Café. De huidige openingstijden vind je hier. 

Online kan je 24/7 een kaartje kopen!

 

Hanteren jullie transactie- of servicekosten?

De servicekosten bij Ticketmaster zijn €1,50 per ticket, dit is inclusief betalingskosten. Bij de avondkassa van P60 is er geen sprake van transactie- of service kosten, maar dat dit kan afwijken bij externe verhuur/partijen. Op de dag van het evenement hanteren we meestal een hogere prijs bij de avondkassa, dan de voorverkoop.

Heb ik een lidmaatschap nodig?

Nee, P60 werkt niet met een lidmaatschap. Het hebben van een toegangsticket is dus voldoende.

Kan ik betalen met de Podium Cadeaukaart?

Dat kan! De Podium Cadeaukaart kan zowel bij de avondkassa als in de voorverkoop worden ingeleverd. Dat kan door telefonisch contact met ons op te nemen of een e-mail te sturen naar info@P60.nl. Hier geeft u aan om welk concert het gaat, de datum, hoeveel tickets je nodig hebt, op welke naam ze moeten komen te staan en het nummer van de Podium Cadeaukaart.

Dan kunnen wij de betaling online uit te voeren. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen en de bestelling bevestigen. De tickets liggen op naam klaar bij de kassa op de avond van het concert. Op vertoon van legitimatie ontvang je de tickets.

Kan ik mijn e-ticket vanaf mobiel laten scannen?

Geen printer? Geen nood: tickets kunnen ook op mobiele telefoons gescand worden!

Kan ik kaarten reserveren?

Het is bij ons niet mogelijk om tickets te reserveren.

Kan ik kaarten annuleren?

Annuleringen en wijzigingen zijn helaas, conform de algemene voorwaarden, niet meer mogelijk na het voltooien en betalen van de bestelling. Een optie kan zijn om tickets aan te bieden op Ticketswap, dit is een goede en veilige manier om tickets te (ver)kopen.

Wel biedt Ticketmaster de mogelijkheid om een annuleringsverzekering af te sluiten. Lees hier wat dit inhoud. 

Ticket kwijt?

Kun je je ticket niet meer terugvinden? Kijk eerst in je spambox en zoek in je inbox op P60 of Ticketmaster. Of log in via www.ticketmaster.nl en vind je tickets daar terug.

Programma afgelast of verplaatst?

In geval van algehele en definitieve afgelasting, worden online gekochte tickets automatisch teruggestort door Ticketmaster. Wanneer je een hardcopy ticket bij de avondkassa van P60 hebt gekocht, kun je een mail sturen naar info@p60.nl. Dan kijken wij voor een passende oplossing.

Wanneer een programma is verplaatst blijven de tickets geldig voor het evenement op de nieuwe datum. Mocht je op de nieuwe datum niet kunnen, kan je restitutie aanvragen. Dit kan via Ticketmaster - klik hier of neem contact op via 0900 - 300 1250.

Kan ik nog aan tickets komen voor een uitverkocht programma?

Wanneer een programma is uitverkocht zijn er geen tickets meer te verkrijgen via officiële verkooppunten van P60. Websites die voor uitverkochte evenementen tickets aanbieden, zijn geen officiële verkooppunten. Deze tickets zijn vaak vele malen duurder en vaak ongeldig. Bekijk hier het overzicht van onbetrouwbare websites.

Op sociale media worden ook regelmatig tickets aangeboden. Wees hier wel voorzichtig mee! Koop bij voorkeur via Ticketswap, maar controleer wel goed het account van de verkoper.

 

 

Hoe laat begint en eindigt een concert of clubavond?

In de week voor de show zetten we een tijdschema op de website.  Het tijdschema wordt ook geplaatst in het Facebook evenement.  Wanneer je online een ticket hebt gekocht, ontvang je de dag van het evenement een service mail met alle praktische informatie, waaronder het tijdschema. We proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met het openbaar vervoer.