FAQ


// Algemeen

Hoe kan ik contact opnemen met P60?
Staat je vraag niet in de onderstaande lijst? Stuur een mailtje naar info@P60.nl, bel naar 020-3453445 of Whatsapp naar 06-82552626 tijdens kantooruren.
Wij zijn van ma t/m vrij van 10:00 tot 18:00 uur bereikbaar.

Is P60 makkelijk te bereiken met het OV?
Nou en of! P60 ligt naast  het Amstelveen Busstation (nog geen minuut lopen). Hier zijn verschillende buslijnen naar Amsterdam Centrum, Amsterdam Bijlmer Arena, Amsterdam Zuid, Schiphol, Uithoorn, Mijdrecht, Kudelstaart. Aalsmeer, Hoofddorp en Haarlem.
Liever met de auto? Naast P60 is de parkeergarage Q-park Stadsplein. Hier kun je 24/7 in- en uitrijden. Klik hier voor OV-informatie en een uitgebreide route beschrijving.

Hanteren jullie een minimumleeftijd?
Wij hanteren alleen een minimum leeftijd bij evenementen waar het aangegeven staat op de programmapagina. Voor alle andere evenementen vinden we het de verantwoordelijkheid van de ouder om te oordelen of een kind naar een concert mag of niet. Wel hanteren we de regel dat bezoekers die jonger dan 14 jaar zijn, alleen naar binnen mogen onder begeleiding van een volwassene (18+). In P60 schenken we geen alcohol aan mensen jonger dan 18. We controleren de leeftijd aan de deur en bij twijfel wordt er om ID gevraagd. Dus zorg dat je die bij je hebt!

Is er Wifi aanwezig?
Het pand is volledig voorzien van goedwerkende WIFI. De inloggegevens hangen bij de barren in het pand. Kan je ze niet vinden? Vraag het gerust aan een medewerker.

Wat als een programma is afgelast?
In geval van algehele en definitieve aflassing, worden online gekochte tickets automatisch teruggestort. Heb je je kaarten bij Primera gekocht dan kan je restitutie aanvragen met het Geld Retour Formulier. Wanneer je een hardcopy ticket bij de avondkassa van P60 hebt gekocht, kun je een mail sturen naar info@p60.nl. Dan kijken wij voor een passende oplossing.

Wat als een programma is verplaatst?
Wanneer een programma is verplaatst blijven de tickets geldig voor het evenement op de nieuwe datum. Mocht je op de nieuwe datum niet kunnen, kan je restitutie aanvragen. Restitutie aanvragen doe je zo: Heb je je kaarten via Ticketmaster gekocht, klik dan hier of neem contact op via 0900 - 300 1250. Heb je je kaarten via Paylogic (Primera vestigingen en onze site) gekocht, neem dan contact op via customerservice@paylogic.com of 0900 - 7295 6442. Heb je je kaarten bij Primera gekocht dan kan je ook gebruik maken van dit Geld Retour Formulier.

Hoe meld ik een vraag/opmerking/klacht?
Heb je een klacht/ opmerking of vraag tijdens het concertbezoek? Benader gerust een medewerker. Heb je een klacht/opmerking of vraag buiten een programma om? Stuur een mail met de details naar info@p60.nl. We zullen binnen drie werkdagen responderen.

Wat doen jullie met gevonden voorwerpen?
Gevonden voorwerpen worden bewaard op het kantoor van P60. Je kunt van ma t/m vrij contact opnemen met het kantoorpersoneel tussen 10:00 en 18:00 uur. Op zaterdag zijn wij van 18:00 tot 2:00 uur bereikbaar.

Zijn er vacatures bij P60 waar ik op kan reageren?
Zodra er vacatures voor betaalde functies zijn, komen deze prominent op de homepage van de P60 website te staan. Wel zijn we altijd op zoek naar horeca- en techniek vrijwilligers om ons gezellige superheldenteam te versterken! Kijk hier voor meer informatie.

 

// Tickets

Waar kan ik tickets kopen?
Bij ons kan je online tickets kopen via www.P60.nl en www.ticketmaster.nl. Liever niet online tickets kopen? Geen probleem. Je kunt ook een kaartje kopen bij onze voorverkoop adressen: de P60 avond-kassa, alle Primera-winkels en Breaxx op Amstelveen Busstation.
Andere sites en locaties dan bovenstaande zijn dus GEEN officiële P60 voorverkooppunten. Kaarten voor concerten en dansnachten in P60 kosten nooit meer dan de voorverkoop/deurprijs vermeld op de P60 website en eventuele servicekosten die daar bij komen.

Wanneer is de kassa geopend?
De avond-kassa van P60 is geopend op de volgende tijdstippen:

Dinsdag: 19:30 - 00:00
Woensdag: 19:30 - 00:00
Donderdag: 17:30 - 01:00
Vrijdag: 17:30 - 02:00
Zaterdag: 17:30 - 02:00

Online kan je 24/7 een kaartje kopen!

Kan ik mijn e-ticket vanaf mobiel laten scannen?
Geen printer? Geen nood: tickets kunnen ook op mobiele telefoons gescand worden!

Kan ik betalen met de Podium Cadeaukaart?
Dat kan! De Podium Cadeaukaart kan zowel bij de avondkassa als in de voorverkoop worden ingeleverd. Dat kan door telefonisch contact met ons op te nemen of een e-mail te sturen naar info@P60.nl. Hier geeft u aan om welk concert het gaat, de datum, hoeveel tickets je nodig hebt, op welke naam ze moeten komen te staan en het nummer van de Podium Cadeaukaart. Dan kunnen wij de betaling online uit te voeren. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen en de bestelling bevestigen. De tickets leggen wij op naam klaar bij de kassa op de avond van het concert. Op vertoon van legitimatie ontvang je de tickets.

Hanteren  jullie transactie- of service kosten?
De servicekosten bij Breaxx zijn € 1,50 per ticket. De servicekosten bij Primera zijn afhankelijk van de ticketprijs. De servicekosten bij Paylogic zijn €1,00 per ticket, plus de betalingskosten. Bij de avondkassa van P60 is geen sprake van transactie- of service kosten. Op de dag van het evenement hanteren we een hogere prijs bij de avondkassa, dan de voorverkoop.

Kan ik kaarten reserveren?
Het is bij ons niet mogelijk om tickets te reserveren.

Kan ik kaarten annuleren?
Annuleringen en wijzigingen zijn helaas, conform de algemene voorwaarden, niet meer mogelijk na het voltooien en betalen van de bestelling. Heb je een duidelijke reden voor het annuleren van ticket? Mail ons naar info@p60.nl of bel ons van ma tot vrij tussen 10:00 en 18:00 uur. Dan kijken wij naar de mogelijkheden.

Mag ik kaarten doorgeven?
Dit mag, maar wel op eigen risico. Wij staan niet gerant voor het doorgeven of verkopen van ongeldige tickets.

Heb ik een lidmaatschap nodig?
Nee, enkel een toegangsticket is voldoende.

Kan ik nog aan tickets komen voor een uitverkocht programma?
Wanneer een programma is uitverkocht zijn er geen tickets meer te verkrijgen via officiële verkooppunten. Websites die voor uitverkochte evenementen tickets aanbieden, zijn geen officiële verkooppunten. Deze tickets zijn vaak vele malen duurder en vaak ongeldig. Bekijk hier het overzicht van onbetrouwbare websites.

Op sociale media worden ook regelmatig tickets aangeboden. Wees hier wel voorzichtig mee! Koop bij voorkeur via Ticketswap, maar controleer wel goed het account van de verkoper.

 

// Concertbezoek

Hoe laat begint en eindigt een concert of dansnacht?
In de week voor de show zetten we een tijdschema op de website. Deze kan je vinden door naar het programma te gaan en op de show van je keuze te klikken. Het tijdschema wordt ook geplaatst in het Facebook evenement.  Wanneer je online een ticket hebt gekocht, ontvang je de dag van het evenement een service mail met alle praktische informatie, waaronder het tijdschema. We proberen altijd zoveel mogelijk  rekening te houden met het openbaar vervoer.

Waarmee betaal ik in de zalen en wat kost het?
Tijdens de show kun je drankjes bestellen met consumptiemuntjes. Deze munten kun je zowel met pin- als cash kopen aan de kassa of aan de muntverkoopbalie in de suite. Deze muntjes zijn €2,60 per stuk.
Aan het eind van de avond nog munten over? Geen probleem, deze kan je terug verkopen bij de muntverkoopbalie.

Kan ik mijn oude munten nog inleveren?
Alle consumptie munten zijn voorzien van een einddatum, deze staat vermeld op de munten. Oude consumptie munten kunnen helaas niet meer ingeleverd worden.

Is er een garderobe, en hoeveel kost deze?
Voorafgaand aan een show kun je je jas en/of tas ophangen in onze garderobe. De kosten hiervoor zijn €1,- per item en dit is enkel in cash te betalen.

Kan je ook eten krijgen?
Zeker! Op de begane grond hebben wij het P60 Eetcafé, waar je a la cart kunt eten. De keuken is geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag van 17:30 tot 21:00 uur.

Ga je naar een concert in P60? Kom voorafgaand aan het concert bij ons in het café met korting tafelen en reserveer voor de 2-in-1 hap! Met deze dinnerdeal heb je al voor €10 een hoofdgerecht. Kies uit één van onze overheerlijke burgers met huisgemaakte friet, kipsaté of een ander gerecht van onze kaart. Voor €17,50 heb je een driegangenmenu: kies uit de voor-, hoofd- en nagerechten die op onze menukaart staan. Overtuigd? Bel naar 020-3453445 of reserveer hier direct online!

Na 21:00 uur toch nog trek? In het café hebben wij verschillende kleine hapjes beschikbaar. Hiervoor kunt je terecht bij de café medewerker op de avond zelf.

Is het mogelijk om in P60 Café met munten te betalen?
Dat kan zeker! In heel P60 kan je betalen met de P60 consumptie munten. In tegenstelling tot de concertzaal, is het mogelijk om in het P60 Café ook met cash of pin te betalen.

Kan ik zitten?
In onze concertzaal werken we doorgaans alleen met staanplaatsen. Indien je vanwege medische redenen een zitplaats nodig hebt, dan zetten we graag een stoel voor je neer, indien de drukte van de show dit toelaat. Bezoekers die moeite hebben met traplopen, gebruikmaken van een rolstoel of graag een zitplaats willen, kunnen voorafgaand aan het concert even bellen met P60 via 020 - 345 3445.

Is het geschikt voor mindervalide?
Het pand is zeker toegankelijk voor mindervalide bezoekers. Via een grote lift zijn de diverse verdiepingen van het pand bereikbaar. Naast de reguliere toiletten is er ook een aangepast toilet voor mensen die moeilijk ter been zijn. 

Hoe gaat P60 om met geluid en gehoorbescherming?
Het geluid bij concerten kan heel luid zijn en dat kan slecht zijn voor je oren. Neem dus altijd oordoppen mee! Heb je ze niet mee of heb je geen eigen oordoppen? Geen nood: wij verkopen ze ook!

 

// P60 zakelijk

Hoe bied ik een band/ dj concept aan?
P60 stelt je in de gelegenheid om jouw idee te pitchen. Als jij ons in 5 minuten kan overtuigen dat jouw evenement de ontbrekende schakel is voor het aanbod in Amstelveen, dan gaan we samen met jou het concept ontwikkelen en in ons programma opnemen.

Het is belangrijk dat in de pitch de volgende zaken naar voren komen:

·         Geef duidelijk aan wat je wilt organiseren en voor wie (welke doelgroep)?
·         Geef duidelijk aan wat je concept onderscheidend/vernieuwend maakt.
·         Wat gaat de bezoeker beleven/ervaren?
·         Waarom juist dit evenement hier in P60?
·         Hoeveel bezoekers verwacht je te trekken voor dit evenement?
·         Hoe weet het publiek dat het evenement gaat plaatsvinden? Welke promotiemiddelen gebruik je?
·         Hoe wil je het organiseren en welke kosten denk je voor dit evenement te moeten maken?
·         Welke ticketprijs heb je in gedachten voor het evenement?
·         Heb je samenwerkingspartners voor ogen?

Kan ik een ruimte huren?
Dat kan zeker! P60 is niet alleen geschikt voor concerten of dansnachten, het is ook een ideale locatie voor evenementen. P60 bestaat uit diverse ruimtes, van groot tot klein, en heeft zowel horeca, audiovisuele techniek en vakkennis in huis. Daardoor is bijna alles mogelijk. Een receptie, presentatie, bedrijfsbijeenkomst, een congres of een feestje: het kan allemaal!. Meer informatie hierover of een ruimte huren kan aangevraagd worden via helma@p60.nl.

 

Contact

Telefoon: +31 20 3453445
Fax: +31 20 3453446
E-mail: info@p60.nl

Bezoekadres:
Stadsplein 100a 
1181 ZM Amstelveen

Media Links

Aanmelden Nieuwsbrief